یوسف‌آباد رو بذار جیبت!

یوسف‌آباد یکی از محله‌های اصیل، قدیمی و معروف تهران است که در منطقه شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، بافت ترکیبی آپارتمانی و ویلایی و شهر سازی مدرن با حفظ بافت سنتی، بین ساکنان تهران، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

​​سلام
من آرشام هستم!
مشاور خرید و فروش ملک

خرید یا فروش ملکی که میخوای رو با خیال راحت به من بسپار...

کجاست؟
یوسف‌آباد از غرب به بزرگراه کردستان و محلهٔ امیرآباد، از شرق به خیابان ولی‌عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی (جهاد) و دوراهی یوسف‌آباد محدود می‌شود.

نامش از کجا اومده؟
یوسف‌آباد به زمین‌های متعلق به «میرزا یوسف مستوفی الممالک (از رجال دوره ناصرالدین‌شاه)» نیز گفته می‌شده که در سال 1288 هجری قمری، اراضی خارج از حصار تهران در شمال غربی دارالخلافهٔ ناصری بوده است.

چه تاریخی داشته؟
زمین‌های یوسف‌آباد در دورهٔ قاجار به مالکیت روسیه درآمد. با سقوط نظام تزاری در روسیه، دولت اتحاد شوروی همه دارایی ها را به دولت ایران واگذار کرد. وزارت دارایی زمین‌های یوسف‌آباد را در سال 1322 به کارمندان دولت فروخت.

خیابان های اصلی آن چیستند؟
خیابان‌های اصلی این محله عبارتند از خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (خیابان یوسف آباد)، خیابان مستوفی (اکبری) ، خیابان شهید جهان آرا، خیابان مهرام (مدبر)، خیابان بیستون و خیابان چهلستون، خیابان فتحی شقاقی، کاج شمالی و ابن سینا.

درباره محله
یوسف‌آباد
چی میدونی؟

چه تغییرات قیمتی داشته؟
طی 10 سال اخیر قیمت هر متر خانه نوساز به‌طور متوسط حدود 200 برابر شده!

​فقط با خرید ملک در جنگ با تورم برنده میشی!

​​​​​​ساخت و سازهای مداوم منطقه یوسف آباد فرصت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاری و حفظ  ارزش دارایی شماست...

درخواست مشاوره ملکی

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

​​​فرصت رو از دست نده!
جهش قیمت بعدی تو راهه...

مجموعه مشاوره املاک آلما

تمامی معاملات با همکاری و زیر نظر مشاوران مالی و حقوقی مجرب مجموعه املاک آلما انجام می‌شود!

گروه مشاورین آلما با چهار شعبه و داشتن بیش از 100 نفر نیروی تحصیل‌کرده و آموزش‌دیده و با سابقه در زمینه مشاوره املاک با رعایت صداقت و امانت‌داری سعی در جلب اعتماد مشتربان عزیز جهت انجام امور ملکیشان به بهترین نحو می‌باشد. همچنین مجموعه مشاوره املاک آلما سعی دارد با ایجاد ساختار حقوقی برای جلوگیری از مشکلات قبل یا بعد از معامله با سرلوحه صداقت تجربه‌ای بی‌همتا رقم بزند...